Ads

Followers

Daisypath Anniversary tickers

My Precious

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Mohon Anak Dalam Kandungan Sihat & Selamat

Ya Allah..
Lindungilah zuriatku selama dia berada di dalam kandunganku dan berikanlah dia sihat..

Engkaulah yang Maha Menyembuh dan tiada sembuh melainkan penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.



Ya Allah..
Jadikan ia dengan rupa paras yang cantik dan baik serta tetapkan hatinya dalam iman kepadaMu dan utusanMu.



Ya Allah..
Lahirkan ia daripada perutku dengan senang dan selamat. Berikan ia kesihatan yang baik, kepandaian dan kesempurnaan akal fikiran serta berilmu dan beramal.



Ya Allah..
Lanjutkan usianya, sihatkan tubuh badannya, baikkan tingkah lakunya, lancarkan pertuturannya, merdukan suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad dan segala pujian untuk Tuhan sekalian alam.
Amin.

*mampukah?*

Dah lebih seminggu rasanya sy tak menulis sesuatu yang baru. Bukan kerana sibuk tetapi kerana menyiapkan perkara remeh-temeh yang pernah diceritakan dalam entry sebelum ni.
.
.
.
.
Tapi..
Rasanya ada sesuatu yang perlu diubah. Terus-terang sy katakan, sy tidak mampu untuk melaksanakannya sendirian. Walaubagaimana pun sy tetap akan berusaha sedaya upaya untuk mencapai impian hari bahagia sy nanti :)

Nurul Farhana

5 comments:

khairulhaya said...

nurul,

roy rase mcm nak je tolong nurul..tp jauh la..ape pon..relax je ok..pelan2 kayuh.

Insyaallah..roy doakan sume bjalan lancar.minta la bantuan dr kawan n sedare tdekat..

chaiyok2..

lovely2gether said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nurul Farhana Abdul Wahab said...

Thanks roy :) sy bukannya apa, stress cket kot sbb sy anak perempuan tunggal..so, semua benda kena urus sendiri.. *sob sob*

Fatt.Nazz said...

salam bride-to-be...
hehe..kite silent reader blog awk...
kite pon bride-to-be jgk...
n kite pon lg byk diy wedding kite ni..
souvenirs sume wt sndri..
pelamin wt sndri..
segale2 nye nk wt sndri...
n kite sorg2 je yg wt souvenirs tu..
n yg tlg kite juz ibu kite je..
kite anak sulung..kite sorg je pmpn..
yg 3 lg bwh sume lelaki..
mmg la kte dgn ibu kite je yg sebok kerjakan diy wedding kite ni..
(sory..pjg plk cite..hehe..)
kesimpulannye..kite same..cume awk kne semangat lg k..
diy mmg penat..tp kne ade semangat tggi..
if penat...rehat la k..jgn paksa..then smbung blk buat..
juz pk yg utk kawen kite ni je kn,so ape slhnye korban sket penat tu..
kite pon keje jgk siang..so,mlm buat la sume2 tu...
so..jgn sdey2 k...
gud luck yaa...n chayok!!
=)

Nurul Farhana Abdul Wahab said...

[Fatt.Nazz] rajinnya awk :) sy plak rasa tak mampu nak urus semua..itu pun byk yg sy beli ready-made je :)