Ads

Followers

Daisypath Anniversary tickers

My Precious

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Mohon Anak Dalam Kandungan Sihat & Selamat

Ya Allah..
Lindungilah zuriatku selama dia berada di dalam kandunganku dan berikanlah dia sihat..

Engkaulah yang Maha Menyembuh dan tiada sembuh melainkan penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.



Ya Allah..
Jadikan ia dengan rupa paras yang cantik dan baik serta tetapkan hatinya dalam iman kepadaMu dan utusanMu.



Ya Allah..
Lahirkan ia daripada perutku dengan senang dan selamat. Berikan ia kesihatan yang baik, kepandaian dan kesempurnaan akal fikiran serta berilmu dan beramal.



Ya Allah..
Lanjutkan usianya, sihatkan tubuh badannya, baikkan tingkah lakunya, lancarkan pertuturannya, merdukan suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad dan segala pujian untuk Tuhan sekalian alam.
Amin.



[Saya] Mak, org rasa tak larat la nak buat tu semua..
[Emak] Takpe lah, buat pelan2..
[Saya] Org lain tu ramai orang tolong..ramai adik-beradik..org? Sape nak tolong?
[Emak] Sedara-mara kan ramai..
[Saya] Takpe lah, org takmo susahkan diorang..diorang kan keje..bukannya duk umah saje2 tak keje..




Nurul Farhana

8 comments:

khairulhaya said...

owh..kasihannye sama kamu nurul..

skrg masa kamu..nanti masa roy plak x tau sama ada roy mampu lakukan seorang diri or tidak.

kuatkan semangat kamu okey..eh..nurul ni anak tunggal erk?

mrs to be said...

salam :)
pnt urus pkara kawen ni yer?
pasni sure sypn cam kamu
uruskn keje kawen ngan mak aje
n myb d bntu sorg akak ipa aje
2 je y ade

:)

Nurul Farhana Abdul Wahab said...

[khairulhaya] Sy anak perempuan tunggal merangkap anak bongsu :) Ada 2 orang abang..sorang dah kawen..ada akak ipar tapi dia takde kat sini lagipun dia agak sibuk dengan anak dia yg masih kecil :) So, kesimpulannya roy pun bole fikirkan kan? *wink*

Nurul Farhana Abdul Wahab said...

[mrs to be] kita sama :)

fatihatie said...

slm farhana..sama la kite..sob3..tabah2..

Naniey said...

slow2 la nurul..lg pon lmbt lg kan..nani pon seme buat sendri..tak mo nyusahkan adek bradik,,,caiyok2

Quiyah said...

"Kita serupa.. kita serupa" [sambil nyanyi-nyanyi dgn sedih].

hmm.. sy pon penat tahap gaban neh.. sudah tatawu nak cakap camne dah.. rasa mau pengsan sudah..huhuh.. kamu ade byk masa lagi.. aku tinggal sebulan lagi.. huWAAAAA!!!!

Good Luck!! Teeheheh

Nurul Farhana Abdul Wahab said...

Chaiyyokkkk! \(^_^)/