Ads

Followers

Daisypath Anniversary tickers

My Precious

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Mohon Anak Dalam Kandungan Sihat & Selamat

Ya Allah..
Lindungilah zuriatku selama dia berada di dalam kandunganku dan berikanlah dia sihat..

Engkaulah yang Maha Menyembuh dan tiada sembuh melainkan penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.



Ya Allah..
Jadikan ia dengan rupa paras yang cantik dan baik serta tetapkan hatinya dalam iman kepadaMu dan utusanMu.



Ya Allah..
Lahirkan ia daripada perutku dengan senang dan selamat. Berikan ia kesihatan yang baik, kepandaian dan kesempurnaan akal fikiran serta berilmu dan beramal.



Ya Allah..
Lanjutkan usianya, sihatkan tubuh badannya, baikkan tingkah lakunya, lancarkan pertuturannya, merdukan suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad dan segala pujian untuk Tuhan sekalian alam.
Amin.

*..pomander ball*




Ini pomander ball sy yang telah dikerjakan selama 2 hari ;-) Masih ada beberapa lagi yang belum dikerjakan disebabkan stok bunga sudah habis *sob sob*

7 comments:

khairulhaya said...

halooos...

nurul..roy tabik spring ngan nurul sbb telah menghasilkan pomander ball yg cantik..sukee sgt tau..

bg la tunjuk ajar kt roy erk..nurul adalah salah satu sumber inspirasi untuk roy..

tahniah nurul..teruskan usaha ok..

chaiyok2..

Sha Pattinson said...

uiksss byk nyer cantikkk ...cik nurul mana nak dpt bunga2 nih ekk ..takpe laa after you kawin i sewa yer hehehe ..bole?? cantekkk sangat jelesss ni!!!

Wan 2 juz,cik CT wan kembang said...

cik sayang...slalu org ltak bnda tu kt mne??

Liana5659 said...

lawala...ajar sikit macam mana nak buatbunga tu...cute sesangat...ehhehe

Nurul Farhana Abdul Wahab said...

[khairulhaya] Thanks dear ^__^


[Sha Pattinson] Bunga2 itu sy beli di kedai2 bunga biasa :) Tapi rasanya kalau di KL mesti lebih banyak pilihan *__*


[Wan 2 juz,cik CT wan kembang] Sedang fikirkan untuk gantung di pelamin atau di kanopi pengantin ;-)


[Liana5659] Bab2 buat bunga ni sy kurang punya bakat huhu..bunga tu sy beli hihhi *wink*

dialicious said...

cost buat seniri pun agak tinggi kan..saya mula2 nak DIY tp mcm mahal terus x jadi.suh org pelamin buatkan pakai fresh flower je.murah tp xleh simpan la :(..huhu

Nurul Farhana Abdul Wahab said...

[dialicious] memang agak mahal sebenarnya.. :')