Ads

Followers

Daisypath Anniversary tickers

My Precious

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Mohon Anak Dalam Kandungan Sihat & Selamat

Ya Allah..
Lindungilah zuriatku selama dia berada di dalam kandunganku dan berikanlah dia sihat..

Engkaulah yang Maha Menyembuh dan tiada sembuh melainkan penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.



Ya Allah..
Jadikan ia dengan rupa paras yang cantik dan baik serta tetapkan hatinya dalam iman kepadaMu dan utusanMu.



Ya Allah..
Lahirkan ia daripada perutku dengan senang dan selamat. Berikan ia kesihatan yang baik, kepandaian dan kesempurnaan akal fikiran serta berilmu dan beramal.



Ya Allah..
Lanjutkan usianya, sihatkan tubuh badannya, baikkan tingkah lakunya, lancarkan pertuturannya, merdukan suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad dan segala pujian untuk Tuhan sekalian alam.
Amin.

*wedding outfit*



Hampir siap :)

Nurul Farhana

7 comments:

Riena said...

oowwhhh kenapa gmbr stgh itu?ehehehhe
rahsia yaaaaaaaaaa.......

Fuchsia~ said...

lagu aku dan dirimu?
waaa sy pun pilih lagu tu utk video clip nanti. sgt sweet kan ^-^

khairulhaya said...

nurul..
cepat2 update entry baru erk..x sabar nk tau perkembangan terbaru ni..
teruja tengok kain kuning yg tgantung kt belakang nurul tu..
bestnye..

Wahida Yaakub said...

wah tahniah! :D

moment said...

aku pn kene carik baju kaler kuning ni.. heheh

farhanna said...

berdebar2 kan... huhuhuhu

Sha Pattinson said...

waahh dan nak siap ..gud luck okay and congratulation ..ok