Ads

Followers

Daisypath Anniversary tickers

My Precious

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Mohon Anak Dalam Kandungan Sihat & Selamat

Ya Allah..
Lindungilah zuriatku selama dia berada di dalam kandunganku dan berikanlah dia sihat..

Engkaulah yang Maha Menyembuh dan tiada sembuh melainkan penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.



Ya Allah..
Jadikan ia dengan rupa paras yang cantik dan baik serta tetapkan hatinya dalam iman kepadaMu dan utusanMu.



Ya Allah..
Lahirkan ia daripada perutku dengan senang dan selamat. Berikan ia kesihatan yang baik, kepandaian dan kesempurnaan akal fikiran serta berilmu dan beramal.



Ya Allah..
Lanjutkan usianya, sihatkan tubuh badannya, baikkan tingkah lakunya, lancarkan pertuturannya, merdukan suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad dan segala pujian untuk Tuhan sekalian alam.
Amin.

*Selamat Pengantin Baru*






Hari ni kawan baik sy Siti Rosiah bt. Mohamed telah melansungkan perkahwinannya :) Sangat gembira bagi pihak dia. Tapi ralat sebab tak sempat bergambar dengan pengantin. Sy terpaksa pulang awal tadi disebabkan perut mula rasa mual. Risau muntah di sana :,( Di sana juga sy telah bertemu dengan kawan-kawan baik sy semasa sama2 menuntut di KUSTEM (UMT). Hanya sempat bergambar dengan Fairuz dan Aishah. Owhh..kelihatan perutku sudah mula menonjol.

Nurul Farhana

5 comments:

Nad Nazira said...

Yang..perut dah nampak! wahhh..so comel..tak sabar nak ada baby jugakkkk.. :P

nadeera said...

yerla,perut kamu sudah mula nampak..suka2..take care tau..

dialicious said...

hi..congrats on ur wedd..dah lama nk komen tp xberjaya go thru comment sini.i wanted to say dat ur a very creative bride and sgt cantik!bertuahnye dpt bunting pelamin.terkejut jgk tgk perut tiba2 besar sbb last bukak ur blog masa u baru nikah aritu..take care mommy2b!

Nurul Farhana Abdul Wahab said...

[Nad Nazira & nadeera] tak sangka sebenarnya perut agak menonjol bila bergambar sebab kalau tengok realitinya takdela menonjol sangat lagi..agaknya baby tu pon nak bergambar jugak ;-p

Nurul Farhana Abdul Wahab said...

[dialicious] thanks dear :) dalam gambar je nampak besar.. :p