Ads

Followers

Daisypath Anniversary tickers

My Precious

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Mohon Anak Dalam Kandungan Sihat & Selamat

Ya Allah..
Lindungilah zuriatku selama dia berada di dalam kandunganku dan berikanlah dia sihat..

Engkaulah yang Maha Menyembuh dan tiada sembuh melainkan penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.



Ya Allah..
Jadikan ia dengan rupa paras yang cantik dan baik serta tetapkan hatinya dalam iman kepadaMu dan utusanMu.



Ya Allah..
Lahirkan ia daripada perutku dengan senang dan selamat. Berikan ia kesihatan yang baik, kepandaian dan kesempurnaan akal fikiran serta berilmu dan beramal.



Ya Allah..
Lanjutkan usianya, sihatkan tubuh badannya, baikkan tingkah lakunya, lancarkan pertuturannya, merdukan suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad dan segala pujian untuk Tuhan sekalian alam.
Amin.

*9 hari lagi*

Waaa..dah tak tahan perut sy gatal2.. :( Sy dah cuba tahan supaya jangan garu, tapi kebanyakan masa sy memang tak boleh tahan..gatal.. :(( Baby cepatlah keluar..ma dah tak tahan nak tahan kegatalan pada perut ni..dah macam2 ma sapu supaya dapat kurangkan kegatalan ni..tapi tetap gatal..merenyang2 je rase.. :((


Nurul Farhana

1 comments:

-fizA- said...

:) sian nye.. dulu masa first pregnancy pun rasa macam tu jugak.. seksa.. tapi kene tahan je lah sebab kalau garu nanti perut jadi tak cantik...