Ads

Followers

Daisypath Anniversary tickers

My Precious

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Mohon Anak Dalam Kandungan Sihat & Selamat

Ya Allah..
Lindungilah zuriatku selama dia berada di dalam kandunganku dan berikanlah dia sihat..

Engkaulah yang Maha Menyembuh dan tiada sembuh melainkan penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.



Ya Allah..
Jadikan ia dengan rupa paras yang cantik dan baik serta tetapkan hatinya dalam iman kepadaMu dan utusanMu.



Ya Allah..
Lahirkan ia daripada perutku dengan senang dan selamat. Berikan ia kesihatan yang baik, kepandaian dan kesempurnaan akal fikiran serta berilmu dan beramal.



Ya Allah..
Lanjutkan usianya, sihatkan tubuh badannya, baikkan tingkah lakunya, lancarkan pertuturannya, merdukan suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad dan segala pujian untuk Tuhan sekalian alam.
Amin.

*Merancang Keluarga : Kaedah PPS*

Sejak balik dari sekolah tadi hati ni tiba2 je berkehendakkan dan berkeinginan untuk menambah seorang lagi :p Bila difikir2 sementara badan masih muda dan bertenaga ni lah patut ambil peluang. Dapat perempuan plak best jugak. Bila dah dapat sepasang baru fikir nak merancang. Sekarang ni sy guna kaedah PPS. Pandai Pandai Sendiri. Haha! Bukan apa, nanti bila dah tua dan dah pencen, anak2 pun dah habis belajar kan? Duit pencen tu boleh simpan buat gi 'honeymoon'. Honeymoon di usia emas seronok apa? Haha!






*Buang tabiat malam2 buta di kala Hasif dan babah sedang lena diulik mimpi :pp

3 comments:

nurul aziyana said...

waaah dh merancang utk 2nd ker?
bagusnya..supermama ni

nur easy said...

PPS.. cantik lah initial ni..;)

aishah said...

cantilah blog awak nee...