Ads

Followers

Daisypath Anniversary tickers

My Precious

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Mohon Anak Dalam Kandungan Sihat & Selamat

Ya Allah..
Lindungilah zuriatku selama dia berada di dalam kandunganku dan berikanlah dia sihat..

Engkaulah yang Maha Menyembuh dan tiada sembuh melainkan penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.



Ya Allah..
Jadikan ia dengan rupa paras yang cantik dan baik serta tetapkan hatinya dalam iman kepadaMu dan utusanMu.



Ya Allah..
Lahirkan ia daripada perutku dengan senang dan selamat. Berikan ia kesihatan yang baik, kepandaian dan kesempurnaan akal fikiran serta berilmu dan beramal.



Ya Allah..
Lanjutkan usianya, sihatkan tubuh badannya, baikkan tingkah lakunya, lancarkan pertuturannya, merdukan suaranya untuk membaca al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad dan segala pujian untuk Tuhan sekalian alam.
Amin.

*nak makan durian..*

Hari ini hari Ahad (statement apakah? Haha!) Lepas makan lepas mandi lepas menyusu, Hasif pun tidur :) Ma plak mati kutu tak tau nak buat apa..amboi macam rileks sangat je bunyinya..padahal kain bertimbun belum berlipat..hihi :p Rasa nak keluar amek angin tapi kekangan uang..bila dah keluar dah tentu nak makan pun kat luar kan..takpe2 esok gaji..yuhhuu! Hmm..gaji oh gaji..bila dapat gaji kadang2 tak rasa macam dapat gaji. Bayar itu ini itu ini..tup tup dah tinggal berapa sen je. Haha! Dah lama tak shopping untuk diri sendiri..tsk..↲↲↲↲Aduh tensi update belog guna hp..ni pun hp suami..hp sendiri tak berapa nak canggih. Nak merasa pakai blackberry entah bila. Banyak benda lagi nak taip tp hujung ibu jari ni dah rasa macam nak kematu menaip..k la..tu je..bubye uoll~ muahhs muahhss untuk Farisah Auni maksu :)

0 comments: